Träning

Träningen hos Elina gick bra, Lucky var lite smålat(som han varit lite senaste tiden), sprang förbi en oxer en gång när jag satt och väntade fint på honom. Han drog en riktig rövare haha. Annars hoppade vi mycket på båge och någon linje på 4 lite fram. Hoppade en 2komb också. Inga direkta problem, men känner mig fortfarande inte helt nöjd. Är inne i en "dålig" period nu, men det är bara att jobba på. Det kan ju inte gå bra jämt. Lucky hoppar i stort sätt alltid bra och när det inte är perfekt känner man det så himla tydligt.

Blir skönt att ha Elina & Sigge med i falsterbo, vi skulle gå banan i lugn och ro.

Jag har en grymt fin och duktig hopphäst och är så otroligt glad att jag har möjligheten att rida och äga honom. Imorgon ska han få vila sen blir det ett lätt lydighetspass på fredag. Phiis ska gå ute i skogen imorgon igen, ett längre och tuffare pass än idag. Fendi ska nog ha sadel igen, ska hänga på honom lite mer. Han har blivit mycket lydigare och så i stallet redan, skönt. Han känns väldigt lättlärd och positiv så det är ju bra.

Längtar tills den dagen då det är jag och Phiis som ska träna för Elina, känns inte som om det är alldeles för långt borta nu, han känns som sagt väldigt fräsch och fin. Det behövs. :)

Vi två, älskade.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Ida

Ni är sjukt duktiga. Håller tummarna för er i Falsterbo. Hoppas det går bra! <3

2010-07-01 @ 11:49:05
Postat av: Hanna

Stort lycka till i Falsterbo, ni är bara bäst tillsammans.

2010-07-01 @ 14:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0