Snabbt

Wiie jag är så glad, idag har det varit en bra dag. Hästarna har varit ute länge, jag red en tur på Phiis när han kom in. Och vet ni vad? Det gick så sjukt bra, Phiis var hur fin som helst, vågar till och med påstå att han aldrig varit så grymt fin!! Wiiiiiie, hur underbart är inte det?

Dessutom hängde jag på Fendi idag, fler gånger och det gick också hur bra som helst. Snart ska jag köra iväg med Lucky och träna för Elina, hoppas det går lika bra så är min dag fulländad!!

Jag saknar mina norska vänner och gläder mig till de kommer "hem" till Ljhed igen. Ser framemot min 20årsdag då vi ska sticka ut och fira den i HBG. Mamma och Niklas åker till USA dagen innan så det är bara jag och pappa hemma. Får tjata på pappa att han matar hästarna på kvällen så kan jag morgonfodra när jag kommer hem, blink blink ;)

Nu ska jag bjuda mamma & niklas på min kycklingsallad, vi hörs gott folk.

Kan tipsa om en låt som jag lyssnade på mycket för ett år sen kanske, hittade den igen och jävlar vad bra den är!!!



Love Linn

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv; I know, hahahaha! Skithästen <3

2010-06-30 @ 22:54:37
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0