Paniken är över!

Jag är så glad, jag slipper rida med ullkavaj mitt i sommaren flera gånger. Och inte nog med det, jag har köpt mig min drömkavaj!!!!

Ny och fin! Jäkligt snygg, det är en GPA Trophy petrol-färgad. :) För er som följt bloggen minns ni säkert att jag bloggade om denna kavajen precis innan göteborg. Jag drömde om att köpa den då. Wiiiehoo nu är den min, nice!

Snabbt tagen bild, ser ganska gravid ut om jag får uttrycka mig själv.




Inlägget där jag skrev om kavajen är här. http://linnskjetne.blogg.se/2010/january/antares.html#comment

Tror det kommer bli riktigt snyggt med ett matchande schabrak.

Just det, var och hoppa en 125cm idag med Lucky, det gick bra. Rev 4 och 5an men rättade till det och resten av banan hoppade han gudomligt. I veckan ska han hoppträna en dag och gå markarbete en dag hos Elina, veckan efter ska han också hoppa en dag eller gå markarbete innan falsterbo. Helt sjukt om två helger är det dags!!!!

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Susanna

Tack för ditt svar. Vi ska hoppa imorn och ska absolut tänka på vad du skrev =) Jättefin kavaj förresten! Var är den i för material?

2010-06-20 @ 15:05:24
URL: http://supersus.blogg.se/
Postat av: Frida

Den var ruskigt snygg :D

2010-06-20 @ 20:30:51
URL: http://fridastuhr.blogg.se/
Postat av: linnea - hastliv.webblogg.se

Sjukt snygg :)

2010-06-20 @ 21:20:05
URL: http://hastliv.webblogg.se/
Postat av: Troy

Gravid? :-P Ser ikke mye gravid ut du Linn :-) Stilig antrekk :-D Har lært noe nytt om deg i dag, har du flere overraskelser på lager? :-) Du får komme bort på Ljunghusen og fortelle mer ;-)



Kram

2010-06-21 @ 18:16:52
Postat av: Karin

Hej! Snygg kavaj, har själv funderat på en sådan fast i en annan färg. Men petrol ser ju helt underbar ut !!! Hur tycker du att den är i storlek? Skriv gärna typ vad du brukar ha för storlek och vad du har på kavajen... För den sitter VÄDIGT snyggt på dig, har sett andra som har lite väl tighta och det är inte snyggt... (Och NEJ, du ser inte gravid ut =P)



-Karin

2011-07-03 @ 00:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0