läggdags

Nu har jag och mamma precis sett den sista filmen av Stig Larsson trilogin. Lika spännande som vanligt och jag blir lika förvånad varje gång mamma inte somnar under en hel film.

Imorgon ska Lucky få gå ett liknande pass som idag och Phiis ska gå en långrunda. Fendi ska gå på en längre promenad med träns. Vet inte om han haft träns innan, men hade det idag och det gick ju bra. Är så glad att han kan ha cob-tränset. Det var nästan stort till och med, vadå litet huvud?

Precis nu innan jag la mig i sägen upptäckte jag att jag fyller 20år på en fredag!! Hur bra är inte det? Kommer bli underbart, bara mina norska vänner inte har prov eller lov så.

Fina du


Love Linn

Kommentarer
Postat av: jensan

snygg han är!

2010-06-26 @ 15:52:53
URL: http://jennisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0