Kvar

Pikeur kavajen, Pessoa skydden, KL skjortan och Event transportskydden finns kvar, skynda och fynda. :)

Hittade vilken kavaj som jag ska köpa efter att jag fått pengarna för KL kavajen, aja får lägga till en del av sparpengarna men det är det värt.  Ska bara hitta den rätta färgen också, wiie detta kommer bli så himla snyggt.

Idag har det bara regnat hela dagen och hästarna var bara ute två timmar, Phiis skrek som en galning när jag skulle hämta honom. Han hade verkligen inte lust att vara ute i spöregnet, och det kan man väl förstå? Lucky såg olagligt pigg ut idag, han var säkert sugen på att tävla igen haha. Nej nu får det blir 2helgers vila från tävling och antagligen inte hoppträning föräns veckan innan tävling.¨

Var nere och gymmade innan med mina underbara norska vänner. Måste erkänna att man kollade in landslaget i brottning liiiite liiite grann. Speciellt när de tränade utan tröjor, det borde inte tillåtas egentligen haha.

Denna underbara bilden på Lucky vill jag tacka min vän Jennie för. http://jenniekriistensson.blogg.se/


Love Linn, ps så länge ni är snälla med era kommentarer kommer jag att fortsätta blogga. Ni är bäst :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

självklart är vi snälla, superbra blogg ju :D

återigen tack för affären med skorna. Provred dom idag och de var helt underbara :)

2010-06-07 @ 23:43:57
Postat av: Josefine - hästblogg

Tack så mycket :D Blir lite trött på avundsjuka men sen kommer fina kommentarer som din och då blir jag glad igen :D

2010-06-08 @ 08:09:02
URL: http://jsohlman.blogg.se/
Postat av: mumm

En riktig snygging!!



kram

Mumm

2010-06-08 @ 10:20:22
Postat av: Maja

Ah! Vad e de för kavaj du ska ha? Kommer det bli i någon ball färgs som min nya, eller kör du klassiskt?

2010-06-08 @ 11:04:27
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/
Postat av: Louise

Okej ! Vilken kør du på? Længtar tills i morgon :) Hør av mig ikvæll næsr jag slutat vid 21,30, blir det bra?

2010-06-08 @ 12:32:09
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0