Huh?

Sitter och kollar lite annonser lite smått, känns så konstigt. Jag saknar min gamla hund även om jag inte försäker tänka på det alldeles för mycket. Vill bara ha tillbaka Lassy i ett valpformat och leva om hela hans liv. Är så himla osäker på vad man ska ha för hund, och en hund måste jag ha, det är så tomt här hemma. Dock ska jag vänta ett tag för annars letar jag bara efter en som ser ut eller beter sig som Lassy.

Ikväll blir det i alla fall träning med Lucky hos Elina, mycket efterlängtat. Ska försöka gymma imorgon också om jag får tag i nyckeln. Är nästintill frisk nu, bara lite hostig så jag kan nog träna lite lätt. Får ju abstinens här hemma, blir så oerhört rastlös och speedad av att inte träna. Jag och mamma var i alla fall ute på en promenad nästan 2timmar igår, sen när vi gick förbi galoppstallet satt Johan & Kisse ute och drack rom & cola i bar som de köpt. Haha de var ju riktigt stiligt!!

Fråga mig inte vad jag håller på med.


Love Linn


Kommentarer
Postat av: Emma

Just nu är det en frågastund på min blogg, fråga vad du vill ang. hästar! :)

2010-06-24 @ 20:21:46
URL: http://islandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Matilda

Du ska ha en Petit Brabancon säger Nimis! :)



Jag beklagar för övrigt sorgen så mycket. Det finns inget att säga. :(

2010-06-25 @ 16:38:34
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0