Hejdå

Borde egentligen göra mig av med alla djur, blir alldeles för fäst vid dem. Detta har också varit en skitdag, sjukt. Åkte iväg för att hoppa med Lucky för att komma på andra tankar, men blev knappast bättre. Kanske till och med sämre, ridningen från min sida idag var lika dålig som den varit de senaste månaderna. Katastrofal. Jag inser ganska ofta att jag borde sluta rida och göra ngt annat mer lätt...

Vet inte om det skulle vara det rätta men just nu när jag är negativ hela tiden och ledsen känns det som de enda rätta.

Nu i veckan åker mina älskade vänner hem och till australien. Jag kommer sakna Öyvind och Ludwig...

Lucky försökte så gott han kunde idag i alla fall... Som alltid.





blä önskar bara att jag kunde spola tillbaka tiden. Vill ha tillbaka Lassy. Jag orkar inte gråta mer snart

Kommentarer
Postat av: Amanda

Linn du är grym! Du får absolut inte lägga av med ridningen, det skulle vara ditt livs största misstag. Du kanske är inne i en svacka nu men när du har tagit dig ur den kommer du vara bättre och starkare än någonsin! Fortsätt kämpa för innerst inne vet du att du är riktigt grym på det du gör! Lucky hade aldrig varit så fin som han är idag utan dig, det är ju du som har format han! Kom igen nu Linn, du är så himla duktig, om du slutar nu så är alla dessa år förgäves. You go girl!

2010-06-15 @ 15:52:03
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: Maja

Men Linnsan då :( Inte ska du behöva vara så ledsen.

Jag önskar att jag hade kunnat göra något för att det skulle kännas bättre <3



Du får låta Lucky trösta dig i sådana här lägen, inte stöta bort honom. Ni får ta hand om varandra!



Jag finn här om du behöver mig..!

<3

2010-06-15 @ 19:17:41
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/
Postat av: Sandra Johansson

Det är okej att må så Linn, massa styrke kramar till dig! Du är duktig & en fantastisk ryttare med stor känsla.



KRAMAR TILL DIG!

2010-06-15 @ 20:00:57
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: Jennie Kristensson

Gör ont att läsa, men jag tror bara det är försöka låta dig själv må skit, gråta ut och sen när du har styrka och fåt sörja, ta tag i det hela. Och du är en toppen ryttare med FIN känsla för ridning! Puss på dig!

2010-06-16 @ 00:07:51
Postat av: Malin

Nej Linn aldrig sluta rida. Du är en av de mest begåvade människor jag vet. Du är verkligen fantastiskt duktig. Och vill du prata eller hitta på något så ställer jag upp.

2010-06-16 @ 08:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0