Fint ute

Det er riktigt fint väder ute och 15grader redan. Jag ska skynda mig ut och rida Lucky innan det blir för varmt. Idag blir det lite ändrade planer. Skulle haft en kompis som skulle hit, inte hört ngt ifrån henne ännu men jag hoppas hon kommer. Ska ner till Öyvind och de andra killarna och säga hejdå innan de åker på "sommarlov". Ludwig åker till Australien idag, avudsjuk? Ehhh ja. Ikväll ska jag till Gunilla och rida, tror vi skulle ta med oss Fellow så han kunde hoppa lite. Gunillas ridbana är riktigt bra, helt perfekt faktiskt.

Vi hörs gott folk.



Love Linn

Kommentarer
Postat av: Amanda

Dom flesta hästarna går faktiskt i för dom är så nyfikna :). Trodde aldrig Campiro skulle gå ner men helt plötsligt tog han ett jätte skutt i vattnet hah

2010-06-22 @ 14:56:52
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0