Elina träning

Precis hemkommen från träning hos Elina, Lucky fick en riktig genomkörare. Elina hoppade också upp och red lite, vilket hjälpte till mycket och var nyttigt för både mig och honom. Det är ju trots allt endast jag som ridit honom i nästan tre år. Ibland kan det vara bra att se hur någon annan gör i vissa situationer. Jag litar till hundratio procent på Elina och låter absolut inte vem som helst rida honom, antagligen därför det bara är jag som ridit honom sedan jag köpte honom. 

Blev ingen hoppning idag utan bara rent markarbete, Lucky försökte mygla undan men till slut jobbade han jättebra och var superfin att rida. Nästa träning blir på tisdag och då blir det hoppning.

Om allt går som det ska imorgon kommer Fendi flytta hem till mig imorgon bitti och Fellow flyttar hem till sig själv. Jag är spänd, det ska bli skönt att få hem Fendi. Det var ju några veckor sedan han blev min och det är klart att jag vill ha hem honom. Vill påbörja hans inridning snarast.

Phiis är för söt, dricker alltid från vattenslangen :D
  

Love Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0