Cykla

Alldeles snart ska jag cykla ner till byn och handla lite, har ridit alla hästarna och mockat. Ringde också en på Fellow innan, får hoppas på att dem kommer och tittar. Fellow & Lucky var superifna och pigga idag, Phiis var mer mongo. Ridturen med honom var ungefär såhär,  full fart- tvärstopp- sken- livrädd-mongo. Han blir så av vila, imorgon kommer han vara underbar igen. :)

Har ni hör M.I.A's nya låt? "XXXO"


Den är grymt bra, säkert lite "hård" för många, gillar i normala fall inte M.I.A men denna låten är grymme.
För att ni inte ska bli rädda kan jag tipsa om en go låt som jag hörde förra året någon gång. Rasmus Seebach är just nu aktuell med Nattraven, men denna låten är bättre.



Ni får ha det så bra så länge, imorgon eller på torsdag ska jag iväg och hoppa med Fellow. Det ska bli fetekul!
Ungefär såhär söt var han för någon dag sedan, gulle.



Love Linn

Kommentarer
Postat av: Louise

Den ær såååååååå bra!

2010-06-08 @ 17:47:37
URL: http://formone.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

Din häst är så himla fin :D

2010-06-08 @ 19:15:05
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0