Borde sola.

Herregud vad vit jag är alltså, det är helt sjukt. Skulle egentligen ha sprungit naken i 1vecka för att få "normal-färg". Japp det är riktigt illa och jag lyser upp allting så fort jag visar någon kroppsdel. Får nog kila iväg och sola solarium en dag för att det ska bli gjort.

Aja, väntar egentligen på att träna, om det blir idag eller imorgon. Jag hoppas på idag, är riktigt pepp!! Red Lucky innan och han var duktig, Fendi ogillade helt klart att Lucky gick ut från stallet. Han provade hoppa ut ett antal gånger. Phiis var lika duktig som vanligt, inga dumheter där inte. Phiis har faktiskt blivit riktigt lydig och duktig sista tiden. Han är väluppfostrad den lilla knutten.

Oj nu satt jag här skitlänge utan att publicera inlägget haha. Typiskt mig, helt förvirrad...

Liten ryttare på stooor häst. (grov i alla fall)


Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0