Morgon

Godmorgon, precis eller ja, precis och precis, tagit ut hästarna. Var väl en timme sedan dem kom ut. Är ganska skönt väder idag, knappt 17grader och lite vind.

Jag längtar redan till falsterbo på söndag, tråkigt att man inte får rida där mer själv. Men men så är det. Ser framemot lite mer shopping och ska nog inhandla en repnosgrimma till Phiis, sjukt stark alltså. Sen ska mamma och jag nog beställa en schabrak som matchar min nya kavaj, antingen rg, cristina sport eller A.S. Blir som en liten födelsedagspresent eller så. Som plåster på såren bara för att mamma åker iväg en dag innan min 20års dag. Dålig stil va? haha ;)

Hoppas på att få se Ehning på söndag.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Louise

Vi måste ses før lite seriøst span!!

2010-07-07 @ 12:14:56
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0