Stekigt värre

Oooohh, vad stekigt det är ute haha. Legat och stekt i två timmar nu och säkert svettat 1liter. Lite brun har jag blivit också, tjusigt värre.

Ikväll ska jag iväg och rida unghästarna hos Gunilla, vi skulle rida på ängen så det blir nog fullt fräs. Bra för dem att få lite fart på sig också, kan i alla fall behövas på Hero, haha.

Mina hästar har vilodag, men ska kanske gå en promenad med Fendi ändå, det dör han inte av. Men det får isf bli när jag kommit hem från Gunilla, det är alldeles för varmt nu.

Olagligt snygga, eller inte. Jag och Phiis ser ut som missfoster haha!


Love Linn

Kommentarer
Postat av: warnmark -vinn ett schabrak från Tattini

Sv; Nejmen tack så jättemycket =)

2010-07-10 @ 09:42:23
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0