Stek

Legat och stekt i solen idag för att förbättra på brännan. Det var ganska varmt och pallade bara 1,5timme.

Igår gick det äntligen att longera fendi, lite protester och så, men till slut gick det riktigt bra. Lucky var lite seg att rida och phiis gjorde 5 st avkastningsfösök, alltid händer det något haha. Får se om det blir ridning idag på mina egna hästar, beror på om det blir jobb hos Gunilla eller inte. Mamma skulle ringa och höra.

Ska laga mat till mig och min bror sen, blir väl lika gott som vanligt, haha.

HAHAHAHA sett en så sjukt bra serie idag som jag aldrig sett förut!! "how to not live your life"

Sinnessjukt roligt!


Sjuuukt roligt!


Haha!


Hoppas att ni kan se videorna, det verkar vara lite fel på min sida :S

Enjoy good people!



Love Linn

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv: Okej, vad kul! :D

2010-07-14 @ 23:00:23
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0