Sadeln är snart hos mig.

Hör och häpna, sadeln ska hämtas idag på förmiddagen!! Fast egentligen tror jag inte överdrivet mycket på det själv, eftersom att allt blivit uppskjutet hela tiden av någon konstig anledning. Alltså inte av mig och mamma då. Mening var att det skulle ta max 6veckor att få sadeln, nu är det 3månader... Aja bara jag får den idag så blir jag nöjd.

Denna sadeln Lucky ska ha, fast i kalvskinn, mörkbrun och framskurna kåpor.

Plånboken kommer inte gråta för det kommer inte finnas några pengar kvar där :D

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Sara Wahlund - Hästblogg

Sv: Ja de är respektlöst av dem tkr jag, så svårt är det inte att ringa när man sagt.. men men de gick rätt bra ändå så :)



Sadeln ser jättefin ut :)

2010-07-07 @ 11:41:34
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0