Reeeeegn

Helt ärligt, JAAAAA DET REGNAR!! Säkert många nu som tycker att jag förstör deras semester nu när jag önskat regn, och fick det! Men grejen är den att vi verkligen behöver regn, det har inte växt något i hagarna på sååå länge nu och man vill ju att det ska bli en andraskörd för bönderna! (lite empati får man ju visa!) Hästarna är överlyckliga över att kunna stå ute utan insekter. Hoppas nu att det regnar hela dagen och hela helgen, för naturens skull.

Idag kommer min kära mormor från Sthlm, Lindingö närmare bestämt. Hon skulle ha kommit igår, men så regnade det jättemycket i sthlm så hon ville inte köra. Det är ju ändå ganska långt från sthlm till ljhed så det kan man ju gott förstå. Jag städade och fixade på "hennes" rum igår så att hon får det mysigt när hon sover här. Lite oklart hur länge hon stannar men blir väl måndag, tisdag eller onsdag kanske. På torsdag ska jag & Louise hitta på bus.

Denna helgen är det hammarö-tävlingarna, ville så gärna åka dit och jag och louise hade nästan fixat det. Men nu när jag hört att vädret är ännu värre än förra året ångrar jag inte att vi inte kom dit haha. Nästa år finns de några tävlingar som jag vill dra till, gärna Sunne Ryttarspel eller Hammarö. Falsterbo hade ju varit kul att få rida igen, men den chansen är väl inte så stor? Haha.

Nu ska jag mocka sen städa lite till, kul. Nej.



Tänkte bjuda på lite gamla bilder på Lucky senare haha. Han ser så söt och spinkig ut!

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Emelie

Då hoppas ja vi ses i Sunne eller Hammarö. Planerar oxå att åka dit nästa år :D

2010-07-31 @ 17:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0