Mätt och belåten.

Herreguud alltså, jag gjorde en rabarberpaj ganska nyligen och tro fan att jag och Niklas kränge hela tillsammans! Helt sjuk, men paj kan man egentligen äta hur mycket som helst av. Magen mår bra, men inte samvetet haha.

Aja så mycket skada gjorde det säkert inte, både jag och Niklas har tränat idag. Jag och Troy träffades utanför badet och vi sprang en runda i lugn takt. Sprang ganska kort, men var en perfekt upptrappning efter mina inflamationer i benhinnorna. Ni som haft benhinneinflamation vet hur olidligt det är. Var kanske 1månad sedan jag sprang senast. Det var efter löpningen till och från gymmet(enbart asfalt) och gym som fick bägaren att rinna över. Var till och med jobbigt att rida, märks i varje fall att man använder benen när man rider. Och tacka gud för det? Aja var en trevlig löptur, blir inte lika jobbigt som att springa själv heller.

Ni som har kommenterat videon från träning, tack vad snälla ni är. Det är ganska sjukt egentligen, det värmer så otroligt mycket! Tack tack tack! Självförtroendet blir bara starkare med er hjälp och support. Guldstjärna till er mina vänner. v

Niklas har fixat en videokamera så nu håller mamma på att lära sig den, ska försöka få mamma filma på framhoppningar nu också om Elina hjälper mig där. Det är också lika nyttigt att se precis som själva ritten inne på banan. Känns som om jag försöker va som eliten, men det är inte det som är meningen, det finns antagligen en mening med att de gör det så varför kan man inte prova?

Var i alla fall sjuuuuukt bra kvalité på videokameran så jag hoppas mamma kan öva lite nu innan tävlingarna ;) Kanske kan få mamma att filma Phiis imorgon som träning. Det var ju evigheter sedan jag visade honom i rörelse.

Hästar är väl bara för underbart!? Jag säger som jag alltid sa efter idrottslektionerna, "det var roligt för det var kul"

Ansträngd min? Nejdå, blundar bara för att se om jag drömmer (a)
Jag är så galet glad att jag har så fina och underbara hästar som jag har. Tack.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Matilda - TATTINITÄVLING ! Vinn valfritt schabrak med matchande luva!

Ja visst var den fin med vattnet i bakgrunden! Jag gillar också den jättemycket. :)

2010-07-01 @ 23:34:36
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Ida Jensen

Lycka till nu, kommer och hejar på er på söndag.



Men håller alla tummar jag kan redan på lördag, kör hårt jag tror på er!



2010-07-02 @ 07:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0