Frustrerad.

Aaah, jag fick precis massor av dåliga nyheter...


Fick precis reda på att CC inte kommer bli en galopphäst pga överansträngning i knä. Kommer fungera alldeles utmärkt som ridhäst, alltså vanlig ridning, dressyr kanske, men tveksamt med hoppning. Detta är som många säkert förstått på mig en fantastisk liten häst. Han har ett hjärta av guld och det finns ingen som inte tycker om honom när man lärt känna honom. CC är nu till salu, billigt, och jag ber er, hör ni någon som vill ha en perfekt/underbar/härlig/fantastisk ridhäst tveka inte att hör av er till mig då.

CC är en hingst med ett fantastiskt lynne född 2007 e. cajun cadet. ca: 157cm, går i stadig form och gör allt som man ber honom.

Faaaaan jag önskar att jag kunde köpa honom, att jag hade en till plats i stallet. :'(


Tar den andra dåliga nyheten en annan dag... Finns en till häst tillsalu, så håll utkik...

No love from me today...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0