Falsterbo slut...

Känns både tråkigt och lättande att FBO är slut för i år. Hade inte varit bra ekonomiskt om falsterbo hade fortsatt haha. Tråkigt ändå att man ska behöva vänta ett helt år till nästa gång. Och förhoppningsvis får man rida där något år igen? Amatör touren eller något championat? Jag har i alla fall två unghästar som är hungrar efter att få visa vad de går för. Kanske räcker det till falsterbo, eller kanske inte, det vet man aldrig.

Idag köpte jag och mamma ytterligare lite småsaker. Jag köpte ett till träns till Lucky, japp jag vet har redan många men kunde inte låta bli. Denna gången blev det ett remontträns med lite bling bling. Phiis fick ett nytt flugtäcke av mamma, och Lucky fick en luva som matchar min kavaj. Nu återstår det bara att hitta ett schabrak i samma färg. Varken AS, CS eller RG har färgen så det blir nog inte för lätt. Phiis fick även ett par blåa eskadron bakskydd som matchar framskydden. Glad jag hittade dem, även på rea!! :D

Träffade härliga Louise och hennes mamma i FBO också, så trevligt, men varmt var det. Var meningen att jag & mamma skulle se grandprixen kl 15.00 men vi stack till stranden och badade i stället och åkte senare hem. Vattnet var helt underbart varmt och det var så fruktansvärt härligt att bada.

Kommer kanske någon bild på tränset vid senare tillfälle. :)

Någon vet var man kan hitta detta schabraket?


Love Linn


Kommentarer
Postat av: Sofia

då ska jag komma ner och hälsa på dig och heja när du rider amatören igen! :D

2010-07-11 @ 21:55:02
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: Felizia

Ja lägg in bild på tränset!:D

2010-07-12 @ 09:35:53
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/
Postat av: caroline

Kolla på ebay.de borde finnas där tycker jag

2010-07-13 @ 09:51:29
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0