Dagens cykeltur, check.

Har varit ute och cyklat idag också, idag blev det längre, tog 1timme och tio min. Skönt, men jobbigt. Snart kommer mamma hem och då ska vi köra till Olle och sko Lucky, efter det ska vi köra till trolleholm och jag ska rida Lucky lite på banan där. Se hur han känns, pigg? Slö? Loj? Galen? Ja det återstår att se. Hoppas han är med år galen-hållet.

Ingen ridning på Phiis idag, han har gått jättefint i två dagar nu och vill inte överanstränga honom heller. Fendi ska kanske på promenad idag, han skötte dig väldigt bra igår och det gjorde mig glad. :)

Aaaah vad hungrig jag är, längtar tills jag får i mig lite mat haha. Underbart att få äta kyckling också, min favoriträtt.

i love u!


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Farfar

Jeg er så glad for deg LINN!!!!!

2010-07-26 @ 20:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0