Bra avslut

Bra avslut på denna kvällen må jag säga. Longeringen med Fendi gick ju så jävla bra. Hur skönt som helst att han tog det så bra sen igår :) Longerade Phiis också, inga problem som vanligt. Red barbacka en tur på Lucky, hur mysigt som helst. Märkte hur rund och fin galopp lucky fått nu, längesedan jag red barbacka och skillnaden märktes. Innan red jag säkert barbacka 1-2ggr i veckan, borde egentligen fortsatt med det. Riktigt bra balans träning, och man märker snabbt hur lydig hästen är. Skulle nog inte ge mig ut på mer än en skittur barbacka på Phiis, haha.

Om det är någon som är intresserad av CC så ska de ha 20.000kr för honom. Hans skada var inte alls så allvarlig som de trodde och han kan säkert gå hoppning, men kommer inte starta löp något mer.

Troll kommer också att vara tillsalu vid senare tillfälle.

Men Lucky kommer aldrig säljas så stick, hihi! he's all mine!


Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0