Ingen aning om vad jag ska döpa detta inlägg till?

Ja egentligen har jag inte så mycket att skriva, men något skit ska jag väl komma på som ni kan läsa om? Sitter och lägger in lite nya sköna låtar i min Spotifylista, lir lite blandat, till exempel: Johnossi, Kite, Muse och Pets. Alla låtarna har jag såklart hört på P3, de är i princip alltid först med de bra låtarna. Något som egentligen irriterar mig lite för när jag har lyssnat på låten i ett halvår kommer alla andra nördar som INTE lyssnar på P3 och säger "oh har du hört den nya låten?" Tex som när Jason Mraz och I'm Yours kom, haha. För lääääänge sen kom Muse nya platta och jag tänker tipsa er om en bra låt som de gjort som inte heter uprising, utan det är Muse-Undisclosed Desires. Sjukt skönt sound. En annan låt som går för fulla muggar i min spellista är Johnossi-What's the point, de ägde skiter ur alla på P3 guldgala.

MUSE


Johnossi


Har också ridit idag, Lucky var superfin, nästan som en dressyrhäst. Gillas mycket, på torsdag är det hoppträning för Jörgen, jag tror att Lucky kommer bli hur glad som helst för att få hoppa. Har inte hoppat sedan i HBG i november. Ett liiiitet tag sedan. I år det ju också dags för mig och Lucky att hoppa avd.A. Ska bli spännande.

Phiis skötte sig också idag, men hans steg känns lite knackigt då och då, SÅ JÄVLA TRÅKIGT! Varför ska det aldrig få vara bra med honom? Får hoppas att han bara hade fått snö i hoven eller ngt :/ Så fort han blivit lite mer lasttränad ska vi till klinik med honom för att få ett svar på alla frågetecken.

Imorgon ska jag rida Lucky och Fellow. Klättra med Fellow tror jag och galoppträna med Lucky. Träning ikväll kl 6, looking forward. :)

Love Linn, ha en trevlig fredagkväll! Har ni inget att göra ikväll kan ni lyssna på hela MUSE album, Resistance är grym med så ni vet.


Kommentarer
Postat av: M

Jo, men undrar hur det där hänger ihop egentligen.. Jag lyssnade på I'm Yours i 1:an på gymnasiet, alltså 2007-sommar/höst. Sedan släpptes den helt plötsligt som en "ny" låt. Ännu senare kom den som "ny" låt på Mix Megapol osv... Dessutom i en ny tappning, han sjunger helt olika i den riktiga och den nya låten, har du hört originalet? Sjukt mkt bättre :) Kram /M

2010-01-29 @ 20:59:17
Postat av: Linn Skjetne

SV till M. Ja jag håller med dig helt och hållet. Skönt att inte vara helt efter i alla fall haha. Ja jag vet, den "första" är bättre :)

2010-01-29 @ 22:38:54
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0