TACK!

Just nu känns det ganska bra, gillar att få kommentarer som "du är så hurtig" och "du har så mycket energi", för det är precis så som jag vill uppfattas, jag vill uppfattas som glad, pigg och alert! TACK!

Var ute och sprang en timme innan, sprang ner till byn och hem, blev allt som allt ca: 8km skulle jag tro. Får väl mäta en dag, ska be mamma göra det med bilen. Igår gjorde jag inte riktigt som jag skrev, eller jo någorlunda, gick in på mitt rum och spelade Angels & Airwaves ganska högt(som jag sa), sen skulle jag sova, men slutade med att jag pumpa musten ur min mage ganska rejält, hade så mycket energi att jag var tvungen. Damn, skulle ju varit min vilodag igår. Förlåt kroppen. Slutade med att jag somnade halv 1 istället för 11. Ikväll ska jag somna tidigt i alla fall, är trött och behöver vila ut mig ordentligt.


För er som fortfarande inte förstått så säger jag det igen, jag älskar min häst, han är BÄST!
Ingen som honom <3


Trevlig helg på er.
Love Linn

Kommentarer
Postat av: Louise

Søta Linn ! Tror inte att det finns något annat sætt att uppfatta dig på :)



Angeånde det hær med Madick, så har jag alltid tyckt att Lundbæcks har varit røvarna i affæren. De har gjort ett avtal med en osæker hæstægare och utnyttjat situationen. Helt rætt att hon får en større summa vid førsæljning eftersom det ær hennes hæst !

2010-01-24 @ 10:30:26
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0