Resa på gång

Yesyes, i maj ska jag ta mitt pick och pack och bege mig till min härliga storasyster "hemma" i Norge. Det ska bli underbart att komma dit, eftersom som att de har flyttat så ska det bli kul och se hur de har det, sen har de fått en ny hundvalp med, Wilma, en siberian husky! Hur söt som helst. Så nu har de två huskies. Jag ska lätt lägga mig på golvet och bara goooosa sönder Wilma, haha. Hundvalpar är bara för underbara. När jag ska ha en egen hund senare i mitt liv vill jag också ha en Husky, en svart/vit med blåa ögon. Åhhhh. Vill ha en nu. Aja, resan blir någon gång runt 17maj, ska fira Norges nationaldag när jag ändå ska dit, underbart.

Här är lite bilder på Huskies.
sjukt fint med ett blått och ett brunt öga.






Ha en trevlig dag, love Linn


Kommentarer
Postat av: sabina sörensson

haha! Jag o Markus ska också skaffa oss en huskie när vi flyttat till huset! :) Har dom ng uppfösdning eller så, din syster? Så jävla vackra!

2010-01-23 @ 15:54:11
Postat av: Linn Skjetne

Nej, dem har bara de som sällskap, hihi!

2010-01-23 @ 21:25:45
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi har Alaska Husky, Binni!! Men jeg ønsker meg en Sibirsk.. Drömme..



Love you!!

2010-01-24 @ 12:50:08
Postat av: Linn

jaa du sa det igår hahah love u

2010-01-24 @ 19:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0