Pumpa, yeaah!

Precis kommit in från stallet, har mockat ut inför natten och gett dem kvällsmat. Eller ja, jag och mamma gör det tillsammans. Vi gör det mesta tillsammans, men jag mockar och rider, som tur är tar hon hästarna på morgonen. Så slipper ge dem mat vid kl 6. Yeaahj.

Innan jag gick ut i stallet var jag nere och tränade på gymmet. Tränade mest själv idag, vilket inte är lika roligt som att träna med en annan. Men det funkar, jag pressar mig själv förvånadssvärt bra när jag tränar själv. Hur är det vi brukar säga på gymmet? WARFACE! Haha, jaa man är inte snygg när man tränar.

Blev bröst- och tricpesträning idag, bröstövningarna gick riktigt bra men tricepsövningarna var något jobbigare. Dips är inte direkt någon favorit, haha. Hellre chins, menmen då tränar jag inte triceps så det är bara att göra sina dips och se glad ut. Lika glad som snubben på bilden haha!



Enjoy, love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0