Linn Skjetne heter jag

Nu är jag mör i kroppen och mätt. Sprang min runda innan, det tog 1timme och 3 minuter. Bättre än sist då jag sprang på 1timme och 5min plus att det var en kortare runda också. Inte illa. Fick is på ögonfransarna, men höll en temperatur på 40grader innanför tröjorna och byxorna så det var najs. En härlig tur så här på en lördagkväll. Kändes som allt gick så fort, hade kunnat springa den en gång till. Jag vet inte om det är något speciellt med mig, för kommer in i andra andningen väldigt snabbt nu för tiden. Underlättar oerhört mycket om man ska springa långt. Hoppade in i duschen när jag kom hem och tryckte sedan i mig Tacos, men orkade inte så mycket som jag hade hoppats haha. Men istället blev det kvar till morgondagens lunch. Wiiehiiooo.

Imorgon ska jag rida om det inte är för kallt, ska även till Gunilla och hämta halm. Har inte träffat henne på evigheter! Förhoppningsvis åker Gunilla med oss till GBG horseshow, hon ska inhandla ett nytt släp. Inte alls avis eller så, haha. Även om vi har et superfint släp så är det alltid kul med nya saker. Hon ska köpa ett värstingsläp som man lastar hästarna på snedden, ett Fautrassläp tror jag det var.

Snart ska jag ut och mocka ut hästarnas boxar inför natten och ge dem vatten, mamma matar dem lite senaste ikväll. Jag känner att jag behöver sova. Tyvärr har jag vilodag imorgon, riktigt bull. :(

Ha en trevlig kväll ni som vill... Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0