Jag är störd

Yes, nu blir det alldeles snart dags att sova. Har varit ute och gått idag , gick en halv timme med pappa, i rask takt. Powerwalk, haha. Mamma kom hem och vi gick en timme, lite lugnare för att mamma ska kunna röra sig imorn, hihi. Imorgon ska jag ut och springa någon timme, var riktig sugen på att gymma, men gymmet är inte öppet på helgen om jag inte tränar med någon som har nyckel. Får ta och fråga runt där nere vilka som har nyckel så jag kan träna när de tränar. Kanske kan träna med min p.tränare på söndag, får väl se. Jag läääääääängtar till måndagens gympass, helt sjukt att jag kan känna så, känns precis som om jag ska få tävla eller liknande. Jag är störd.

Nu ska jag borsta tänderna för att sedan hoppa ner och sova, började titta på the reader innan, men allt hängde sig så jag gav upp. Märklig film annars, en 15åring och en 40åring som "blir kära". Vet i och för sig inte hur det slutar men såg lite mer än vad jag ville. Haha.

Ska ut och rida imorgon bitti så allt är klart innan lunch. Får se om jag kommer ur sängen bara. Vissa gånger är det lite svårare än beräknat.

Här kan ni lyssna på en bra låt, ett smakprov på min musiksmak. Angels & Airwaves är ett nytt favoritband :)
Aaaah, nu kommer jag inte kunna somna, vill bara sitta uppe och sjunga dessa sköna låtar. Ska koppla datorn till TV:n söka upp låttexterna och sjunga för fulla muggar. Damn.



Godnatt, love Linn

Kommentarer
Postat av: Sara Wahlund

Sv: Ja skräckisar är det bästa :D:D

2010-01-23 @ 09:04:01
URL: http://sarawahlund.blogg.se/
Postat av: Louise

Du är så hurtih Linn ! Jag önskar att jag hade hälften av all din energi !

2010-01-23 @ 19:21:00
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0