Hemma igen

Hemma igen efter att ha hämtat halm tillsammans med Pappi, var riktigt halt ute så vi körde tidigt. Skulle varit där kl 12 men kom redan dit tio över 11. Haha, blir aldrig bra om jag och pappa ska iväg tillsammans, både två vill hellre komma för tidigt än för sent så då åker vi alltid lite för tidigt. Jag har väl fått hans militärgener där med ;)

Idag är det min vilodag och jag tror hästarna får vila med, vädret är skittråkigt här. Grått, omväxlande med snö. BLÖ! Har precis käkat tacos från igår, det var gott. Såklart. Ska ut och bära in halmen i stallet alldeles snart, tråkigt, men jag slapp mocka idag i alla fall. Vilket var en lättnad, tack mammi.

Vet inte hur jag ska sysselsätta mig ikväll, kvällen kommer kännas olidligt tråkig och lång. Träning imorgonkväll i alla fall, TACK!

Fick bli en bild från studentbalen på mig och Ida.


Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0