Hemma igen, tränad

Yes, kom hem vid halv 9 från träningen, gav hästarna mat och käkade en macka. Gick helt okej att träna själv idag, det var "de vanliga" som var på gymmet. Haha, låter väldigt rutinerat av mig att säga så, haha! Körde mage i en timme ungefär, massor av olika övningar. Men tycker det är ganska svårt att "mörda" magen. Får väl se i övermorgon om jag får någon träningsvärk. Har börjat få lite träningsvärk i triceps och bröst nu i alla fall. GOTT! Menmen efter att jag kört mage sprang jag 20min och cyklade 20min, skulle bara få lite genomblödning i mina ben. Den senaste träningsvärken kunde man inte leka med, gått som en zombi eller något.

Nu har jag ätit en massa oliver? Undra om det är bra? Säkert viktiga fetter. Försöker komma ihåg vad min gamla kostlärare Peter har sagt. Vet inte om jag ska vila imorgon eller om jag ska ta ett nytt pass med ben.
Får väl se.

Ska rida Lucky och Phiis imorgon i alla fall, det blir nog full fart, speciellt med Phiis.
Fick bli en bild på guden själv, Paolo Roberto in action.



Good Night, love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0