Härligt väder med kallt.

Det är riktigt fint väder ute idag, hade passar fint att sticka till naturreservatet och promenerat en sväng men det är liiiite för kallt ute. Jag red innan och det kändes som att åka moppe utan hjälm, mina öron höll på att trilla av haha, det hade sett skitkul ut om de hade gjort det på riktigt. Fellow och Lucky var i alla fall fina, Lucky är så himla härlig just nu. Som alltid, hihi. Ska bli så satans roligt att hoppa honom på torsdag!

Just nu är jag lite sliten(konstigt, har sovit 9timmar i natt) och väldigt hungrig ska nog proppa i mig något. Vad som helst känns det som, men jag ska med omtanke välja vad jag ska trycka i mig. En grov macka med något färgglatt på. Ikväll ska vi käka Tacos, wiiie! Kvällen är räddad eller vad? Efter middagen ska jag springa min runda så jag kan lägga mig och sova med samvetet på den goda sidan.

Phiis är sur bara för han får ha en gayig-julgrimma.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Tora

HAHAHAHA jag måste berätta en sak för dig xD Jag drömde om dig och fellow i natt xD jag drömde att du longerade honom och att du bara höll longerlinan i lillfingret. Och när jag frågade dig hur du kunde hålla i den så så sa du att det var för att du har tränat så mycket, att du var skitstark xD sen höll fellow på att göra bocksprång och gick omkull och sånt men du stog bara där helt oberörd... helt sinnessjukt var det xD hahaha jag måste ha drömt det för att jag läste din blogg igår kväll.... hahaha

2010-01-30 @ 18:25:24
Postat av: Linn Skjetne

HAHAHAH Tora, du är så söööööt! :D

2010-01-30 @ 18:45:27
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0