Gott snack

Haha jaa, snackade nog lite för mycket på gymmet idag. Två timmar gick oerhört fort, men konstigt nog fick jag gjort det jag skulle. Fem övningar med ryggen och tre bicpesövningar. Jag är duktig, jag vet. Haha eller inte. Kan nog öka lite i marklyft nästa vecka när jag kör det nästa gång. Kanske upp på 75-80kg. Imorgon ska jag träna igen, bröst, traps och triceps tror jag det blir då. Snart ska jag hoppa in i duschen sen sova. Sov riktigt dåligt i natt, mina drömmar gör min sömn orytmisk.

Red ut barbacka med två täcken på Lucky innan idag, super mysigt. Satte på honom hackamoret med, glad blev han för det och tuffade på i sin takt. Lucky är finast, min bästa vän, min trogna vän <3

Jag och Tess, min gamla cponny på DM.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv; Haha, vilken smart idé ;)

Fast min sadel passar fortfarande ruskigt bra, så jag kommer inte byta i första taget :P Och din är väl svart? Jag måste ha brun...!

2010-01-19 @ 22:47:04
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/
Postat av: Lola - Nystartad hästblogg

SV, Ja, det är synd det är brunt :(

2010-01-20 @ 15:19:05
URL: http://lolaskager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0