Fredag

Yeah, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag ser aldrig fram emot helg eller fredag eftersom att varje dag är helg för mig. Så blir det när man tagit studenten, inte har något jobb eller körkort. Riktigt bittert. Ska i alla fall försöka komma igång och övningsköra så fort snön är borta. Så kanske det kan bli någon ordning på mitt helg-iga liv. yeaahj fredag hela veckan...

Har ridit Lucky idag, det blev ett konditionspass för honom(60min), ska göra samma pass med Fellow sen. Skulle egentligen fikat med en kompis sen med hon är sjuk så vi fick skjuta på det. Får bli när hon är frisk istället, jag vill ju inte bli smittad heller, speciellt inte nu när jag precis satt igång hästarna och börjat träna ordentligt.

Igår fick jag mitt medlemskort till gymmet så nu kan jag i princip träna när som helst. Helt underbart! Får väl kanske prova på att brottas en dag, många som undrar varför jag inte är med och provar. Själv tycker jag inte att det är min grej, vi hade det en gång på idrott och hälsa B i trean. Jag och min vän Erika var "par" och vi slängde ner varandra i mattan, ont gjorde det med. Fick ju hjärnskakning av att bara göra en kullerbytta på mattan, då är det illa. Haha okej kanske lite överdrivet. Måste säga att det ibland ser ganska kul ut när killarna står i vissa positioner, haha. Jag skrattar säkert lika mycket åt dem som de skrattar åt mig när jag ska prova på det.

NU ska jag äta upp mitt äpple sen ut och mocka. Glöm inte att det är fredag. yeahj -.-

Sjukt ful bild på mig från Lanzarote -09.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Veronica

Då kan vi ha uppkörning samma dag; jag bara längtar efter att snön är borta så man kan rida ordentligt och köra bil!

2010-01-22 @ 14:59:34
URL: http://todayiamfeelingthis.blogspot.com/
Postat av: Ida

Vart bor du? Om du fixar körkort, kanske jag kan fixa lite jobb på djursjukhuset till dig. Till sommaren behöver vi nog mer folk.

2010-01-22 @ 20:29:52
Postat av: Linn Skjetne

Ljungbyhed, hade nog kunnat åka buss till djursjukhuset, går väl bussar dit? :D

2010-01-22 @ 21:14:46
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: Linn Skjetne

Men målet är ju förstås körkort innan sommaren, hade varit bra att ha ett mål känner jag...

2010-01-22 @ 21:15:46
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: Ida

Kolla upp det med bussar men självklart fixar du körkortet! :) Har dig i tankarnaom vi ska ha nytt folk till sommaren.

2010-01-23 @ 20:55:42
Postat av: Linn Skjetne

Tack snälla IDA!! :)

2010-01-23 @ 21:28:13
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0