Fortfarande kallt ute

Jag vill ha vååååår nu, är så fruktansvärt trött på kylan och snön. Min motivation = noll när det gäller att rida ut. Tar längre tid pga broddningen och det är bara hårt överallt. Fett minus på vintern. Vaknade av att jag frös idag, hade ingen lust att gå upp, men nu har jag åtminstonde käkat lite gröt till frukost och ska plocka ut hästarna vilken musik som helst. Bara -15,8. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Träning ikväll ska träna med en kille där så det blir lite roligare att göra övningarna. Hans pappa är gammal tyngdlyftare så han har säkert generna att lyfta tunga vikter haha. Vilket jag inte har, har mer militärstilen. Pappa är gammal officier och det fick en annan kille känna på igår, han bara skrattade hela tiden när han gjorde övningen och då tog jag fram min militärstil, hihi. Akta er för mig ;)

I eftermiddag åker pappa till Sthlm och kommer hem imorgon. Vilket medför att jag ska laga middag, hähä det kan ju bli vad som helst... Ätbart? Ahhj, det vet jag inte?

Längtar tills de dagar när det är stålande sol ute och bar mark.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Louise

Man får verkligen sommar feeling av den bilder samt din header ! Helt sjukt hur kallt det är ! Fast jag njuter av kylan när jag kommer upp på hästryggen , men jag har i och för sig inte känt den på 2 månader ;)

2010-01-26 @ 09:49:05
URL: http://formone.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vädret är inget skoj just nu! Bläää jag blir så omotiverad!

2010-01-26 @ 13:09:52
URL: http://dresssyrryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0