Förlåt bloggläsare!

Förlåt för min dåliga uppdatering under dagen. Haft fullt upp helt enkelt. Imorse red jag ut en sväng på Lucky och bestämde snabbt att jag INTE skulle rida ut på Phiis eller Fellow, eftersom att det var svinigt kallt ute. Tempraturmässigt inte alls kallt, men när det blåser här nere i Skåne blir det genast kallt. Släppte istället ut hästarna och mockade. Vi 1 åkte jag ner och tränade. Kom hem vid 3, tog in hästarna halv 4. Lagade mat kl 4(TACO!!! Min favvorätt), käkade sen kollade jag lite film med min bror. Kollade på Kopps, haha störtskön film. Vi såg inte klart hela för min dator dog, men har sett den innan och kan inte annat än skratta när jag tänker på den. Ska nog se klart den snart bara för att liksom.

Imorgon blir det nog ganska lugnt, ska inte träna med förhoppningsvis(om vädret tillåter) ska mamma och jag köra en sväng till ridhuset med Lucky. Har inte ridit i ridhus sen November så har börjat längta lite. Lucky kommer nog också bli glad, om det blir av ska jag fråga mamma om hon vill filma lite. 

Allt här på bloggen verkar lite segt idag, allt bara hänger sig hela tiden?

Love Linn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0