Trött...

Är så sjukt trött just nu, ska nog lägga mig och sova en timme innan träningen med Lucky ikväll. Fattar inte hur jag kan vara så trött?

Sen det här med gröten... Det gick inte så bra, fick en riktigt dålig start på morgonen och min mage blev skitsur bara för att den inte fick sin vanliga mat. Hade verkligen smärtor i magen av att jag skippade gröten imorse. Kom in från stallet efter att ha ridit och släppt ut hästarna vid 12, lagade min gröt och åt den. Och bara så där försvann smärtorna och jag blev genast mycket gladare. Tror inte jag ska skippa den i fortsättningen, mitt dåliga humör går bara ut över alla andra isf, haha. 

Som jag skrev innan trodde jag att Lucky skulle bli galen om jag inte red honom först. Rätt hade jag med, han är verkligen ett miffo ibland, haha. Rullade sig, gnagde på boxen, drog tänderna på gallret, sparkade i väggen och gjorde utfall mot närmsta granne. Det funkar inte riktigt att rida Fellow eller Phiis först som ni ser. 

Nu ska jag ladda min kamera sen sova en timme. Sköt om er.

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Mathilda

LINNN träningen flyttad en timme senare idag ! hoppas du fåpått reda på de

2010-02-11 @ 17:07:49
Postat av: Anonym

LINNN träningen flyttad en timme senare idag ! hoppas du fåpått reda på de

2010-02-11 @ 17:08:12
Postat av: Anonym

kan det vara så att du äter för lite för att gå ner i vikt eller få din drömkropp kanske?

äter du frukost lunch och middag? eller vad äter du? Gröt är ju bara hälsosamt och det ska du ju inte plocka bort!

älskar dig syster

/rebecca <3

2010-02-11 @ 19:57:13
Postat av: Linn Skjetne

Hm tror inte det är det för käkar mycket och ofta nu för tiden. Har fått så mycket matlust det är helt sjukt. Käkar frukost,lunch,middag och kvällsmat. Hungrig hela tiden haha. love u <3

2010-02-11 @ 22:43:35
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0