Shiet vad kallt!

Kom in från stallet för en liten stund sedan. Var ute med Phiis i nästan två timmar för att knäppa lite bilder, det var kul. Men ska bli ännu roligare när jag får se bilderna som Öyvind har tagit. Tråkigt nog var det inte sol ute, men får hoppas de blev bra bilder ändå. Phiis var duktig och såg glad ut nästan hela tiden, precis som jag. Sunshine! :D Det var i alla fall ruskigt kallt ute, och nu sitter jag bara och fryser. Ska bli gott med lite mat sen.

Skulle ha ridit Lucky, men mina fötter sa Nej, de har ingen lust att dö. Konstigt nog haha.
Fick bli en bild på den perfekta mannen ;) Vin Diesel!



Love Linn


Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

sv; Okej då får jag ta o önska mej en sådan ;D



Ja, det va jättekul att hon gick så bra :D

2010-02-07 @ 22:18:03
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0