Önskemål

yes fått ett önskemål om att jag skulle visa lite bilder på min cwdsadel. Det kommer imorgon! :) Har tränat nu på eftermiddagen/kvällen, gick bra med det var lite tråkigt att träna själv. Provade även på lite brottning efteråt, hahaha ja vad ska man säga? Jag är ganska trög och fattar efter cirka 10 försök haha, plus att mattan är så hård, den är verkligen inte så gosig som den ser ut. Men kul var det i alla fall, ska nog prova fler gånger bara för skojs skull. Någon OS stjärna skulle jag inte kunna bli inom den grenen, det får andra människor sköta.

Vaccineringen av Fellow gick bra, och båda skötte sig under ridningen. Phiis och Luckys som rids imorgon. Får se om det blir någon träning för min del? Ser lite dystert ut med det nu och jag glömde prata med öyvind hur vi skulle göra :b

Nu fryser jag så ska hoppa in i duschen sen sova. Love Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0