Onsdag?

Är det verkligen onsdag idag? Jag har verkligen ingen koll nu för tiden, men jag tror att det är det. Om det blir av ska det vara träning imorgon. Inte hört ngt om att den skulle vara iställd ännu.

Just nu är jag ruskigt trött, väldigt märkligt med tanke på att jag gick och la mig redan vid 10 igår. Var trött efter träningen och somnade direkt. Gick upp vid halv 9 så har sovit länge i natt. Konstigt. Ska träna ikväll ändå, orkar inte med att ha dåligt samvete. Blir mage & traps idag. Har fortfarande sjukligt mycket träningsvärk i ryggen, illa. Haha, men ändå nice!

Ridningen nu för tiden är nästan exakt likadan varje dag, ganska tråkigt. Men finns inte så mycket man kan göra när det är hårt och halt ute. Fryser om fötterna, och alla andra kroppsdelar, gör jag också. Ska verkligen njuta av våren om den kommer någon gång.

Pappa har i alla fall lagat en middag idag som ser god ut, kul med lite varation några gånger. Menmen nu ska jag hänga tvätt sen käka för att senare orka träna.

My and my little babyhorse!


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Veronica

"kul med lite variation några gånger", brukar den inte se god ut? Hahaha!

2010-02-10 @ 19:41:09
Postat av: Linn Skjetne

Hahaha, jo men pappa brukar ha sina "vanliga" rätter som han gör XD

2010-02-10 @ 21:06:25
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0