Nice nice nice!

Haft en riktigt skön träning nere på gymmet, blev ett rejält ryggpass i början med 7övningar, och det var inga mesövningar. Avslutade med 3 magövningar som jag gjorde med två andra norrmän på gymmet. Vi peppade varandra och kämpade på riktigt bra. Tävlingsmänniska som man är så kunde jag inte låta bli att tävla lite när vi gjorde övningarna. Den ena killen gjorde 13st reps på en övning och då var jag såklart tvungen att göra mer, med marginal också, så gjorde 20st. De kallar mig numera Hardcore, haha! Har gärna ett sånt smeknamn hahaha!

Aja börjar bli invalid nu i alla fall, skönt. Kommer vakna med en stel rygg imorgon och jag kommer njuta. Imorgon kväll blir det biceps och bröst tror jag. Måste köra på ordentligt med bröst i alla fall. Förra veckan blev dem lite bortprioriterade. Väntar med ett benpass tills jag varit på hoppträning med Lucky så jag kan röra mig ordentligt haha.

Förresten!! Vad har ni för bakbenskydd på era unghästar nu när det är nya regler?  
Tråkigt att man blir tvungen att köpa ett helt nytt sett bara för att det är nya regler, och man vill ju att allt ska matcha med.....

Vad jag har förstått är skydden på bilden godkända samt young jump(såklart) och några andra från börjes.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag använder veredus young jump på både min unghäst och min 10 åring. Riktigt nöjd med dom!

2010-02-02 @ 09:27:14
URL: http://www.charlottegahm.blogspot.com/
Postat av: Louise

Hej, vart såg du detta ang de nya reglerna?

Borde ju kolla upp vad som är ok egentligen och vad som inte är det! :P

Kram :)

2010-02-02 @ 13:14:12
URL: http://www.Aaero.devote.se
Postat av: Linnéa - http://hastliv.webblogg.se/

Ångrar att jag inte köpte dem skydden på bilden istället för mina höga eskadron till min 6-åring... rätt surt såhär i efterhand!

2010-02-02 @ 19:47:59
URL: http://hastliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0