Musiktips!

Jaha då var jag igång och tipsar om musik igen. Något ni uppskattar? Tycker jag tipsar om lite blandat så något borde väl passa var och en?

Dagens underbara artist är John Mayer. Han har en fanstisk känsla och en helt underbar röst, jag drunknar när jag hör honom sjunga. Verkligen värd att lyssna på, ni kommer inte ångra en sekund. En av hans bästa låtar är "Who says". Lägger upp den här så ni kan höra den. Själva låten kommer igång efter 30sek eller ngt så ha tålamod ;)

Han är ju läcker också så man njuter extra haha.


Skulle tipsa om en annan låt med, men den finns bara på P3, så blir lite svårt att visa er då.
Love Linn

Kommentarer
Postat av: louice

Kul med låt tips (Y) :D behöver lite nytt på ipoden ;)

2010-02-13 @ 00:10:09
URL: http://louice.pankz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0