Musiktips!

Här kommer ett litet musiktips till er som missat Ron Pope totalt. Stackars er då säger jag bara, för er som gillar smöriga kärlekssånger kommer detta vara en fullträff.



Nu ska jag duscha sen sova(kanske kolla OS). Tränade på gymmet innan idag och det var nice. Lite kort träning men pappa ville handla under tiden som jag tränade så det blev en och en halv timme eller ngt. Inte överdrivet effektiv. Imorgon är jag bortbjuden på Taco och det är jag väldigt glad för, hoppas bara att det inte är snöstorm så jag inte kommer iväg. 

Jag och mina ömma triceps ska hoppa in i duschen nu. Love Linn 

-i want you to know, but it doesnt matter...



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0