Möss i skorna?

Började med att jag skulle åka iväg och träna i torsdags, som ni vet. Plockade fram mina skor som stod på golvet i pannrummet och stoppade ner foten. Men usch vad var det som var i mina skor? Jo en jäkla massa fågelmat och nötter?! Hää tänkte jag och gick till pappa direkt och konfronterade honom. Jag berättade för honom att han kunde lägga sina dåliga skämt på en annan som tycker att det var kul med fågelmat i skorna. Pappa nekade såklart, men vem skulle inte det? Aja jag tömde i alla fall skorna och åkte iväg till träning. Sen idag när jag skulle ut och rida hittade jag en jäkla massa nötter, igen! Fast i andra skon. Gick till pappa igen och berättade en sista gång att hans skämt var tråkiga och att jag inte vill ha några fler nötter i mina skor. Pappa nekade återigen och påpekade att det kanske var Niklas(min bror) som hade gjort det, eller att det kanske var en mus som hade någon slags matgömma i skorna? Jag uteslöt Niklas direkt eftersom att han helt enkelt inte skulle göra något sådant och bestämde mig för att titta i de andra skorna som stod brevid mina skor på golvet. Och mycket riktigt, nästan alla skor var fyllda med nötter. Hur märkligt är inte det?

Kan inte annat än tycka att det är lite gulligt och samtidigt känner jag mig taskig som hela tiden slängt matbesparingarna som mössen haft i mina skor. Men men ska i fortsättningen sätta upp mina skor på hyllan, för att sätta ut en musfälla har jag inte hjärta till, haha djurvän som man är. 

I fortsättningen säger jag nejtack till illegala matbesparingar i mina skor!



Love Linn

Kommentarer
Postat av: Gabriella

haha nejmen gud vad gulligt! :)

2010-02-13 @ 16:42:16
URL: http://gabriellabramstedt.blogg.se/
Postat av: louice

naw vad gulligt :D

2010-02-13 @ 18:04:52
URL: http://louice.pankz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0