Lastning

Lastade fellow lite imorse och det gick suuuper. Så himla skönt. Ska nog lasta honom imorgon med för att hålla igång det lite. Till helgen ska Phiis lastas lite mer. Red Phiis innan men det är nästan omöjligt att rida utan snösulor. :S På torsdag ska både han och Fellow få det. Fram till dess får de väl ta det lite lugnare i denna kramsnön. Öö hatar verkligen snön mer än någonsin nu.

Ska rida Lucky sen, skönt att han har sina sulor i alla fall. Ska bli kul att träna på torsdag med.

Kom på att det blir lite svårt att kunna åka till ridhuset i veckan med Fellow så han får nog åka dit i helgen, ska hör med Gunilla om vi ska ses där och hon tar med Telli eller Hero. Det var så längesedan jag red de två pluttarna nu. På fredag är det bara en vecka kvar tills jag och mamma åker i götet. Eurohorse+horseshow+hotel=nice.

Nu ska jag ut och mocka innan det blir alldeles för sent, snöar gör det som vanligt med. Inte kul att rida lucky i snöväder för då går han som en damsugare haha.

Ska försöka ta lite nya bilder en dag. ooooold.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hjälp mig hitta ett par nya snygga stövlar :)

2010-02-15 @ 18:24:12
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/
Postat av: Louice Råå

jag ska oxå dit på fredan :D kanske ses ;)

2010-02-15 @ 22:41:45
URL: http://louice.pankz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0