Hemma från träning

Varit nere på gymmet och tränat med Ludwig och Öyvind, det gick bra och tiden bara rusade iväg. Någon hade ställt tillbaka klockan så när kl var kvart i åtta var den egentligen åtta. Blev riktigt besviken för skulle köra lite armar innan jag åkte hem med det hann jag inte. Fick rusa iväg för vet hur sur mamma blir om hon får vänta. Menmen mamma hade i alla fall varit och klippt sig hos Frida och det blev skitsnyggt. Funderar på att klippa mig jag också, kanske klippa av allt hår, igen? Det enda som är kul med långt hår är att man kan locka det, men det gör jag ytterst sällan.

Fick äntligen tid i Lund hos käkkirurgen, har väntat på tid sedan augusti så blev skitglad när brevet kom att jag skulle vara där i april. Min käka sitter typ helt snett ungefär som om den hoppat ur led men ändå fungerar den. Jättesvårt att förklara men något är fel i alla fall.

Imorgon kommer hovslagaren, som jag har längtat efter att få rida Lucky som tappat en sko och bebisarna som inte haft snösulor. Imorgon ska jag rida en runda på alla!! Ja om det är väder så blir det hoppträning med Lucky, inte helt fel de. Som tur har han inte vilat mer än två dagar, men vild kommer han va ändå. Kommer säkert försöka bocka av mig som på träningen för Astrid Antonsson i Flyinge. Fick inte med det på film men ett gott försök var det. Kan lägga upp videon från träningen nedan. Det är nästan ett år sen nu, själva träningen var bra, Lucky hoppade superfint men själva teorin var tråkig. Tyckte kanske att övningarna från dag 1 var lite för lätta för de hästarna i vår grupp, men så förstår man ändå att Astrid ville kolla av vad alla hästarna kunde. Banhoppningen under dag 2 var super. Och det är det som är på filmen.

Lucky är världens bästa.

Har dock utvecklats en del på ett år kan jag ju säga... :b


Love Linn

Kommentarer
Postat av: louice

tanken slog mig att du kanske vill testa hoppa otto åt mig nån dag ? :P

du som vågar hoppa högt hehe...jag gör ju inte...och de hade varit bra för han å få göra de nån dag :P

2010-02-25 @ 01:01:51
URL: http://louice.pankz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0