Bio

Vaknade lite över åtta och gick ner och käkade frukost, gröt, ägg och macka. Mums. Gick ut i stallet och red Lucky och Fellow, båda var superfina!! Mockade gick in duschade, sen kom Martina hit och vi körde till Ängelholm och tittade på bio. Det blev "It's complicated" en skitrolig och bra film. Innan vi kollade bio gick vi en tur i äholm och käkade på en pizzeria. Jag åt en grekisk sallad(med sjukt mycket ost :O) och Martina en pizza. Smakade även Martinas pizza, den var god. Mätta blav vi i alla fall haha. Har varit riktigt onyttig idag och det känns inte allt för bra :b

Aja, imorgon ska en vän till mig fotografera mig och Phiis. Jag ska rida ner och möta honom vid Spången så blir det väl förhoppningsvis lite bra bilder på mig och vilddjuret. Kan ju hoppas att Phiis håller in sin tjocka mage på några av bilderna med haha, stackaren.

Nu ska jag borsta tänderna och ta bort mitt smink sen sova. Sköönt!
Go'natt love Linn


Kommentarer
Postat av: Sandra Ramtzén

Du är ju bara så söt vännen.

btw är det ditt äkta hår eller löshår?:)

2010-02-06 @ 22:45:58
URL: http://sandraramtzen.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Isåfall har jag nog bloggen för dig!

Min blogg är Sveriges tredje största hästblogg! Och har läsare ifrån många olika länder.

Kika gärna in och kolla om du gillar den!



PS. Just nu lottar jag ut ett dyrt smyckes-kit från självaste Tiffany & Co. i bloggen. Så var gärna med och tävla!

2010-02-07 @ 11:12:01
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0