Varit snäll

Oj oj oj vad jag måste ha varit snäll under året som gått. Fått en hel drös fin fina julklappar. Något riktigt bra var en ny telefon av mammsen & pappsen och proteinpulver från brorsan. Även två supersuperfina julisar av Hans, stor puss på honom då! Blev så paff när jag fick proteinpulver av brorsan, hade verkligen inte aning att han skulle köpa det, kändes som att paketet innehöll 15kg pepparkaksdeg. Har en sån enorm lust att träna sönder på gymmet nu, ännu mer än innan. Tomten måste som jag tyckt att jag varit snäll i år.

Hästarna fick massor av morötter, äpplen och knäckebröd. Fast de får de ju alltid så de tyckte nog inte att det var så märkvärdigt. Skulle gärna åkt och träffat Gunilla nu innan jul, men det har inte hunnits med, väldigt synd.

Nu ska jag bara ta det lugnt och smälta all mat, oj oj oj vad jag ätit haha.

God jul på er allesammans.

Kommentarer
Postat av: ana

en liten fråga vad jobbar du med?

2010-12-25 @ 15:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0