Sunday

Jahapp, söndag idag då. Mamma och jag har varit i stallet på förmiddagen, ska bara upp och mocka hos Isop strax. Pratat en del med mamma idag också, om livet. Den stora frågan, bara jag som känner mig kluven om allt just nu? Känner mig helt nere, pga flera olika faktorer. Sitter här hemma och har inte gjort ett piss på två veckor, det suger. Att inte kunna göra av med min energi på gymmet om dagarna tär riktigt på mig, dåligt humör blir jag på och såklart går det ut över alla andra. Jag som är så glad i vanliga fall, sprudlar av energi och lycka. Inte nu, det mesta beror på att jag varit sjuk tror jag, hoppas det. Blir inte direkt bättre av att jag inte får träna mer i år och säkerligen inte på hela januari. Ett litet snedsteg är det enda som fattas nu för att hela världen ska raseras. Jag hoppas jag kan undvika det.

Oj vad flummigt detta blev. Vet inte varför jag delar med mig av detta, den enda nyckel till lycka är nog en själv. Ibland kan det bara vara härligt att lätta på trycket till hjärtat.

Hejdå från mig.

Förhoppningsvis kommer Hans sen och gör mig glad. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0