Nada

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, har inget att berätta. Sitter och tråkar en aning, vill att Hans ska komma nu!! Kanske skulle bege mig ut i stallet och ge kraftfoder. Skulle knycka(smyghugga) en gran idag, får se hur det blir med det. Tänkte faktiskt knycka två st, ha en i stallet också. Det kan väl vara ganska mys med en gran där ute. Fast jag tror egentligen inte att hästarna bryr sig så värst mycket, Laggy blir nog inte lyckligare av ett träd vid sin sida.

Är faktiskt inte så kallt ute idag, knappt 1 minusgrad. Som igår när jag och Hans var i Malmö. Skulle till Köpenhamn egentligen, men försenade tåg och en ovisshet om vi skulle komma oss tillbaka till Sverige gjorde att vi struntade i det. Men vad gjorde det, vi hade en suuupertrevlig dag tillsammans. Fikade lite, shoppade julklappar, käkade mat och gick på bio. Såg Due Date, haha säger jag bara den var så kul, men ganska rå emellanåt haha. Hans körde hem oss till Ljhed, landade på Ljunghusen runt halv 1. (dock inte i ett flygplan, som det låter som). Sov där, helt galet vad jag sover bra med honom, sov helt till 10. Käkade frulle, sen stack jag hem vid 12tiden. Idag har det annars inte hänt ett smack, pysslat lite i stallet, här och uppe hos Isop(som jag skrev tidigare idag).

bilden från kalla Lund när jag och Malin fikade.


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0