Julklapp och hästintag

Nu har jag och mamma precis förberett inför kvällens middag, kycklig med rotfrukter och sås. Mumsigt. Jag känner mig redan hungrig haha. Ska i alla fall upp och ta in hästarna på jobbet snart, har hand om dem nu framöver när arbetsgivarna firar jul i sthlm. Det gör mig inget, glad jag blir sysselsatt i julen, har ju en tendens att bli rastlös ganska snabbt. Aja.

Var nere och handlade innan också, hämtade ut en säck foder som jag vunnit från Salsa. Såklart var det mamma som hade anmält mig haha. Aja gratis foder är ju alltid trevligt. Hämtade även ut en julklapp på posten, från kära Hans. Måste erkänna att jag blev äckligt nyfiken på vad den kan innehålla, har inte en blekaste aning om vad det är heller. Stör mig lite haha. Mamma beställde även min julklapp idag, precis det jag önskade mig! Får inte den förän nyår kanske men det är det värt. Även spanat in ett snyggt HG träns också som jag blev sugen på. Kanske skulle köpa det själv som julklapp till Laggy? ;)

Helt sinne, hade kallast i skåne i natt, -25grader i lilla ljhed!!!! Insane!

Nej dags att plocka in mina egna hästar innan jag drar till jobb. Termobyxor på, hur mys som helst!

Mjaaauw vad fin han hade varit i detta. Träns kan man helt enkelt inte få för mycket av. Jag är beroende. En gång ska han väl få ett med swarowski på nosgrimman och pannbandet, ett sånt fint som Saras Chappe har.


Ta hand om er i kylan, glöm inte vantar och mössa. Som min mormor säger "detta håller inte, på med mössa och vantar Linn". Kloka ord från en klok dam.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sara Wahlund-Beridare hos Kurten (snart) :)

Vad kul att du gillar de så mkt :):) jag älskar de tränset :D

2010-12-31 @ 10:33:30
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0