Förädare

Några som läste min blogg i förregår läste inte igår och därför minskade antalet unika besökare. DET ÄR INTE OKEJ!! Sluta upp med att dissa mig.

Om jag ska återgå till dagen i ära snöar det ganska friskt i Skåneland idag, och blåser. Fast det gör det ju nästan alltid, men det blåser till och med på Skånegården.

Ska bege mig ut och mocka i mitt stall nu, var så himla gullig och snäll och mockade till alla uppe hos Isop. Kajsa & Johan får sig ett leende på läpparna när de ser det skulle jag tro. Hoppas tomten sett vad jag gjort nu så jag får fina julklappar. Men egentligen har jag redan fått min julklapp i år, den bästa till och med. <3

Den värmen finns långt bort nuuuu. mohaha


Charrååå

Kommentarer
Postat av: Malin2

Så då lägger jag en fin kommentar igen så kan du inte gnälla på att jag inte kommenterar i alla fall =) VARFÖR blåser det alltid i skåne?

2010-12-16 @ 12:57:21
Postat av: Sofia

tack pudding själv!!



har ni mycket snö nere i skåneland?

2010-12-16 @ 13:13:11
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: rebecca

gillar ni blogg starkt men den har blivit lite tråkig? kanske bara för att man inte ser så mycket av hästarna? :)

2010-12-16 @ 13:54:02
Postat av: Malin

Underbar bild detta! Förlåt mig för att jag är lite dålig på att kommentera och hänga med i svängarna nu, men det är fullt upp nu inför jul, får väl skylla på det ;D puss på dej!

2010-12-20 @ 15:27:19
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0